Zoek MDM

Bulletin

Honda Civic EX 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24838 door handmatig-mechanisch
honda civic ex 2002 Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen, ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een Honda Civic EX uit 2002 met een 1,7-liter motor. Het probleem is dat hij uitslaat als ik hem ongeveer 15 minuten aanzet. Ik heb de brandstofpomp, de krukassensor en de nokkenassensor al vervangen, maar niets. Ik heb hem gewoon laten afkoelen en hij werkt weer. De normale temperatuur is ongeveer halverwege de klok.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24841 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2002 Honda Civic EX

miguelperezhdz schreef: Goedemorgen, ik hoop dat iemand kan helpen. Ik heb een Honda Civic ex uit 2002 met een 1.7 motor. Het probleem is dat hij na ongeveer 15 minuten aanzetten weer uitgaat. Ik heb de brandstofpomp, de krukassensor en de nokkenassensor al vervangen, maar niets. Ik heb hem gewoon laten afkoelen en hij werkt weer. De normale temperatuur ligt rond het midden van de klok.

Heb je de IAC-klep gecontroleerd? Kun je deze scannen om te zien of er fouten in de computer zijn geregistreerd?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24842 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2002 Honda Civic EX
En waar vind ik die klep? Toen hij uitviel, dacht ik dat het de pomp was, dus kocht ik een startmotor. Toen die het begaf, probeerde ik hem met deze te starten, maar niets. Ik denk dat de stroom naar de bobines is afgesloten en ik kan die module niet vinden.