Zoek MDM

Bulletin

Er is geen injectorpuls in een Town & Country

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24798 door handmatig-mechanisch
Geen injectorpuls in een Town & Country. Geplaatst door manual-mecanica
Collega's, ik heb een probleem met een Town & Country. Ik heb wel een vonk, maar geen puls naar de injectoren. Ik denk dat ik een signaal van de krukassensor krijg, want als ik hem start, krijg ik een vonk en een signaal naar de relais.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24822 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen injectorpuls op een Town & Country
Als je de referentiespanning op pinnen 44 en 61 van de PCM al hebt gecontroleerd, die respectievelijk 8V en 5V zouden moeten aangeven (wat erop wijst dat de computer functioneert), is het zeer onwaarschijnlijk dat alle injectoren zouden stoppen met werken, tenzij de computer beschadigd is of de positieve afsteldraad onderbroken is. De positieve stroom is constant en de negatieve stroom komt van de PCM. Ik hoop dat dit helpt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24827 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen injectorpuls op een Town & Country
Bedankt, Chilitas, maar er staat wel degelijk stroom op de injectoren. Ik heb een vraag: als het alarm het systeem niet blokkeert, stuur ik dan alleen stroom naar de injectoren van dit merk? Dit apparaat werkte prima, inclusief het alarm, maar de klant zegt dat het alarm, of in ieder geval de afstandsbediening, het nu niet meer doet. Mijn vraag is: als het aan het alarm ligt, waarom knippert het knipperlicht dan niet? Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24828 door handmatig-mechanisch
Wat voor model is de vrachtwagen?
Houd er rekening mee dat alarmsystemen na 2002 erg belangrijk zijn. In dat geval hoort het waarschuwingslampje uit te blijven en niet te knipperen. Het knippert alleen als het voertuig uit staat en de sleutel uit het contact is gehaald. Heeft u het schema gecontroleerd om te zien of er een antidiefstalsysteem aanwezig is? Zo ja, dan is het mogelijk dat dit het systeem blokkeert. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24902 door handmatig-mechanisch
Bedankt, Chilitas, ik heb het probleem al opgelost. De truck is een model uit '98. Het probleem begon toen de accu leeg was. Ik heb de accu er weer in gedaan, maar de klant zei dat daarvoor alles prima werkte, en dat nu zelfs de afstandsbediening het niet meer deed. Ik heb de accu erin laten zitten en de volgende dag ben ik de auto gaan controleren. Toen ik de deur opendeed, gingen alle andere sloten ook open, en ik heb de afstandsbediening gecontroleerd en die werkte. Ik heb de motor gestart en hij deed het; misschien is hij opnieuw geprogrammeerd.