Zoek MDM

Bulletin

Er is geen injectorpuls in een Town & Country

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24798 door handmatig-mechanisch
Collega's, ik heb een probleem met een Town & Country. Ik heb wel een vonk, maar geen puls naar de injectoren. Ik denk dat ik een signaal van de krukassensor krijg, want als ik hem start, krijg ik een vonk en een signaal naar de relais.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24822 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen injectorpuls op een Town & Country
Als u de uitgangsspanningen in de referentiespanningen in de PCM op pinnen 44 en 61 al hebt gecontroleerd, die 8 en 5 V zouden moeten zijn, aangezien dit een teken is dat de computer actief is, is het erg moeilijk voor alle injectoren om te stoppen met werken, tenzij de computer beschadigd is of de positieve uitlijning ervan open is, aangezien de positieve stroom constant is en de negatieve stroom degene is die uit de PCM komt, ik hoop dat het u helpt, veel succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24827 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen injectorpuls op een Town & Country
Bedankt, Chilitas, maar houd er rekening mee dat ik wel stroom heb naar de injectoren. Ik heb een vraag: als het alarm me niet blokkeert, druk ik alleen op de injectoren van dit merk. Dit apparaat werkte prima, het alarm en alles, maar de klant zegt dat het alarm, of in ieder geval de afstandsbediening, nu niet meer werkt. Mijn vraag is: als het aan het alarm ligt, waarom blijven de lampjes dan niet branden? Alvast bedankt allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24828 door handmatig-mechanisch
WELK MODEL IS DEZE TRUCK?
ONTHOUD DAT HET ALARMSYSTEEM NA 2002 HIERVAN REKENING HOUDT. IN DAT GEVAL MOET HET WAARSCHUWINGSLAMPJE UIT BLIJVEN, NIET KNIPPEREN. DAT GEBEURT ALLEEN ALS DE AUTO UIT STAAT EN DE SLEUTEL UIT HET SCHAKELAAR IS GEHAALD. HEBT U HET SCHEMA AL GEZIEN OM TE ZIEN OF DE AUTO EEN DIEFSTALBEVEILIGING HEEFT? ZO JA, DAN IS HET MOGELIJK DAT HET HET SYSTEEM BLOKKEERT. VEEL SUCCES.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24902 door handmatig-mechanisch
Bedankt, Chilitas. Ik heb het probleem opgelost. De truck is een model uit '98. Het probleem begon toen de accu leeg was. Ik heb hem er weer in gezet, maar de klant zei dat alles eerst in orde was, maar nu werkte zelfs de afstandsbediening niet meer. Ik liet de accu erin zitten en de volgende dag ging ik de auto controleren. Toen ik de deur opende, gingen de andere sloten open. Ik controleerde de afstandsbediening en die reageerde wel. Ik startte hem en hij werkte. Misschien was hij gedeprogrammeerd.