Zoek MDM

Bulletin

Help! Mijn Chrysler Voyager start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24817 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Help, Chrysler Voyager start niet
Hé Cobra, luister, de forumleden hebben niet helemaal ongelijk. Als de auto in de nood- of diefstalmodus staat, start hij niet. Maar wees voorzichtig, want als het dashboard niet oplicht, kan het probleem iets anders zijn of ermee samenhangen. Dit komt doordat de startonderbreker of het antidiefstalsysteem rechtstreeks op de startmotor zelf inwerkt, door de stroomtoevoer of de brandstoftoevoer af te sluiten. Maar het dashboard krijgt nog steeds stroom, de lampjes branden en alles werkt. Controleer de massa- en stroomaansluitingen en zorg ervoor dat ze allemaal goed zijn aangesloten op de motor en het passagierscompartiment. Wat was er precies mis met de Chrysler en hoe ver is hij gedemonteerd? Zijn jullie hem aan het repareren of doet iemand anders dat? Controleer of er een externe noodstop aanwezig is, want ik denk dat daar het probleem zit. Kijk of de interieurverlichting, de radio en andere dingen aangaan. Om het zoeken te vergemakkelijken: Chrysler-handleidingen in het Spaans zijn erg schaars, maar Engelse handleidingen zijn geen probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25074 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Help, Chrysler Voyager start niet
Hallo,
helaas is de lijst met mogelijke oorzaken erg lang
en met zo weinig informatie is het erg moeilijk om te raden wat er mis is. Als je wat basiskennis van elektriciteit hebt en veel geduld, kun je het misschien wel
oplossen
. Om te beginnen moet je het probleem isoleren, zoals een ander forumlid al zei. Maak een lijst van welke apparaten wel en welke niet werken. Controleer welke zekeringen zijn doorgebrand; op de deksel van de zekeringkast staat aangegeven waar elke zekering voor dient. Controleer of ze doorgebrand zijn en of de zekeringcontacten loszitten. Ik heb gevallen meegemaakt waarbij de zekering zelf in orde was, maar af en toe contact maakte; dit kan worden verholpen door de contactpunten van de zekering iets te buigen.
Maar onthoud: isoleer de storing en wees geduldig.
We zijn er om te helpen.
Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25076 door handmatig-mechanisch
Ik denk dat je het beste kunt beginnen met te vertellen wat ze tijdens de reparatie hebben aangeraakt, zodat we een idee krijgen van welke spanningen je mogelijk nodig hebt of waar je moet controleren.