Zoek MDM

Bulletin

Help! Mijn Chrysler Voyager start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24785 door handmatig-mechanisch
Chrysler Voyager start niet - Help! Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me zouden kunnen helpen. We zijn bezig met de reparatie van een Chrysler Voyager, maar tijdens het proces is de motor vastgelopen en start hij nu niet meer. Het dashboard licht niet op, helemaal niets. We denken dat het misschien een startonderbreker is, maar we weten niet waar we het over hebben, omdat we geen werkplaatshandboek of gebruikershandleiding hebben. Het is namelijk een tweedehands auto en die zat er niet bij.
Als iemand me kan helpen, zou ik daar heel dankbaar voor zijn. Groeten aan iedereen. Ciao

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24786 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Help, Chrysler Voyager start niet
Waarschijnlijk ontbreken de kabels die op de accupool zijn aangesloten.
Met vriendelijke groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24788 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Help, Chrysler Voyager start niet
Hallo.
Je kunt de handleiding downloaden van deze site.
Dit soort problemen worden meestal veroorzaakt door de hoofdkabels, zekeringen of smeltzekeringen.
Gebruik een testlampje om de dikke draden te controleren die van de zekeringkast naar de accu lopen. Zorg ervoor dat er aan beide uiteinden stroom staat.
Het kan ook een van de massadraden van de accu naar de motor zijn (een erg dikke draad). Details zoals of de lichten of richtingaanwijzers werken, zouden nuttig zijn.
Laat me weten hoe het gaat. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24796 door handmatig-mechanisch
Controleer het volgende: zoek naar een groene en een rode draad; dat is de ontstekingsstroom. Deze komt van het uitschakelrelais. Als je die niet krijgt, controleer dan het volgende: het relais ontvangt twee stromen: één wanneer het contact wordt aangezet, en de andere, ik weet niet zeker of dat een gelijkstroom is. Als je beide stromen hebt, dan ontbreekt het bekrachtigingssignaal van de computer. Ik heb niet gezien of je het bouwjaar hebt vermeld, maar als het ouder is dan 1990, zitten er smeltzekeringen op de plek waar de relais zich bevinden. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24809 door handmatig-mechanisch
De enige handleiding die ik heb gevonden is in het Engels. Weet u misschien waar ik een Spaanse versie kan vinden?
De kabels zijn goed aangesloten op de accu, de verlichting en het antidiefstalalarm werken, het probleem moet in het vergrendelingssysteem zitten, want we hebben de accu gecontroleerd en die is in orde. De auto krijgt wel stroom bij het starten, maar slaat niet aan. Ik weet dus niet meer wat ik moet controleren... Als u iets weet, alvast hartelijk bedankt.