Zoek MDM

Bulletin

Help, Chrysler Voyager start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24785 door handmatig-mechanisch
Help: Chrysler Voyager start niet. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en zou het op prijs stellen als jullie me kunnen helpen. Ik heb een Chrysler Voyager. We laten hem repareren en tijdens het repareren liep hij vast. Nu start hij niet meer, het dashboard werkt niet meer of iets dergelijks. We denken dat het een vergrendelingssysteem is waar we niet van op de hoogte waren, omdat we geen werkplaats- of gebruikershandleiding hebben, aangezien het een tweedehands auto is en er geen bijgeleverd is.
Als iemand me kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Groeten aan iedereen. Ciao

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24786 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Chrysler Voyager die niet start
Het is waarschijnlijk dat er een aantal draden ontbreken die verbonden zijn met de accupool.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24788 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Chrysler Voyager die niet start
Hallo.
U kunt de handleiding hier downloaden.
Dit soort storingen heeft meestal te maken met hoofdstroomkabels, zekeringen of smeltzekeringen.
Neem een testlampje en controleer de dikke kabels die van de zekeringkast naar de accu lopen. Controleer of er aan beide uiteinden stroom staat.
Het kan ook een massapunt zijn van de accu naar de motor (erg dik). Details zijn handig, bijvoorbeeld of de verlichting of richtingaanwijzers aangaan, enz.
Laat ons weten hoe het gaat. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24796 door handmatig-mechanisch
Controleer het volgende: zoek naar een groene en rode stroom. Dit is de ontstekingsstroom. Deze komt van het uitschakelrelais. Als deze stroom u niet bereikt, controleer dan het volgende: Het relais ontvangt twee stromen: één wanneer u de schakelaar opent. De andere, ik weet niet of die direct is. Als u beide hebt, mist u de computerbekrachtiging. Ik zag niet of u het jaartal vermeldde, maar als het vóór 1990 is, zitten er zekeringkabels waar de relais zitten. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24809 door handmatig-mechanisch
De enige handleiding die ik heb gevonden is in het Engels. Weet je misschien een plek waar ik hem in het Spaans kan vinden
? De kabels zijn goed aangesloten op de accu. De verlichting en het antidiefstalalarm werken. Het probleem moet een of ander vergrendelingssysteem zijn. We hebben de accu gecontroleerd en die is in orde. Hij start wel, maar slaat niet eens aan. Dus ik weet niet waar ik op moet letten. Als je iets weet, alvast bedankt.