Zoek MDM

Bulletin

Saab 95 slaat af en start dan niet meer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24773 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik vroeg me af of iemand me kan helpen. Ik heb een Saab uit '95. Hij slaat af en als ik hem probeer te starten, lukt dat niet, maar als ik aanduw, start hij wel. Waarom? Het motorstoringslampje gaat branden en als ik wil, gaat het weer uit. Ik vraag me af of iemand me kan vertellen hoe ik dit kan oplossen. Bedankt en met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24774 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Saab 95 slaat af en start vervolgens niet meer
Hoi, je zegt niet of het benzine of diesel is. Als het diesel is, kan het een losse intercoolerslang of een vuil roetfilter zijn. Dat zou het motorstoringslampje kunnen zijn. Het feit dat hij niet start, is vreemd. Als hij met een duwtje start, is het dan in orde? Is de accu in orde? Als het benzine is, weet ik het niet. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24776 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Saab 95 slaat af en start vervolgens niet meer
nil2929 Alvast bedankt voor je reactie. De auto rijdt op benzine. Ik denk dat het de rotor of het ontstekingsdeksel is, maar ik heb geen idee waar die zit of dat er een is. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24778 door handmatig-mechanisch
Vertel me welk bouwjaar en welke motorinhoud het heeft, dan kan ik je helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24808 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen nil2929, de auto komt uit 1998 en is een 2.0 turbo met 150 pk. Bedankt voor je interesse en de moeite. Met vriendelijke groet.