Zoek MDM

Bulletin

INFINITI Q45 SCHAKELT UIT BIJ P/N

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24734 door handmatig-mechanisch
INFINITI Q45 SCHAKELT UIT BIJ P/N Gepubliceerd door manual-mecanica
Infiniti Q45 2001 bereikt elke twee en een halve minuut een temperatuur van 70 graden Celsius. De auto slaat af terwijl hij in P/N staat, hij start meteen en ik heb geen foutcodes. Het signaal van de krukassensor gaat niet verloren, noch de injectiepulsen. Als de auto in D of R staat, daalt alleen het toerental, maar kan niet worden uitgeschakeld, maar er is een hapering van de motor. Ik denk dat de ECM kapot is. Heeft iemand een idee?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24824 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: INFINITI Q45 SCHAKELT UIT BIJ P/N
Ik had een soortgelijk probleem met een Sentra SR20-motor uit 2001 die bij stationair draaien afsloeg na een tijdje draaien. Ik heb de spanningsopwekking van de luchtstroomsensor gemeten en volgens de handleiding zou die bij stationair draaien 1,3 tot 1,7 V moeten zijn en hij genereerde 1,56 V. Ik heb er een van een andere auto ingezet en die genereerde 1,38 V en hij ging niet meer uit. Misschien is dit jouw probleem. De sensor die ik heb gebruikt om te testen, kwam van een Pathfinder VQ35-motor uit 2001. Ik denk dat het dezelfde is als die van de Q45 en dat de sensoren hetzelfde zouden moeten zijn. Soms zijn auto's grillig en houden ze zich niet aan de specificaties van de fabrikant, maar het kan geen kwaad om de specificaties van de sensoren te kennen om een storing goed te kunnen diagnosticeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24848 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: INFINITI Q45 SCHAKELT UIT BIJ P/N
Bedankt, ik zal het eens bekijken. Met vriendelijke groet.