Zoek MDM

Bulletin

zet de service aan, zonnebrand

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24589 door handmatig-mechanisch
Zet de servicezonnebrand aan Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Sunfire uit 2000 en die heeft geen katalysator, waardoor het motorstoringslampje constant brandt. Ik weet niet hoe ik het motorstoringslampje kan uitschakelen, aangezien het voorheen niet brandde en er een mechanisme is dat voorkomt dat het gaat branden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24592 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Service inschakelen Sun Fire
Hoi vriend, zit er geen katalysator in, of is die verwijderd?
Zo niet, dan heb je waarschijnlijk een ander probleem, bijvoorbeeld een defecte lambdasonde of een sensor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24611 door handmatig-mechanisch
vriend, de katalysator, of die er nu is of niet, en ongeacht of die in goede of slechte staat verkeert, het controlelampje gaat niet branden, alleen de componenten die verband houden met het injectie- en ontstekingssysteem gaan branden. Aan de andere kant, als je het lampje wilt uitschakelen, haal je het dashboard eruit en verwijder je de lamp. Bij sommige voertuigen kun je hierdoor nog meer problemen veroorzaken, tot het punt dat ze niet starten. In ieder geval zul je altijd het probleem houden als je het probleem niet oplost. Wat je zegt is geen oplossing, het is aan jou of je het wilt doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24622 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank vrienden, ik zal jullie advies opvolgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24624 door handmatig-mechanisch

kikemec schreef: vriend, de katalysator, of die er nu is of niet, en ongeacht of die in goede of slechte staat is, het controlelampje gaat niet branden, alleen de componenten die te maken hebben met het injectie- en ontstekingssysteem gaan branden. Aan de andere kant, als je het lampje wilt uitschakelen, moet je het dashboard verwijderen en de lamp verwijderen. Bij sommige voertuigen kun je hierdoor nog meer problemen veroorzaken, tot het punt dat ze niet starten. In ieder geval zul je altijd het probleem houden als je het probleem niet oplost. Wat je zegt is geen oplossing, het is aan jou of je het wilt doen.

Ik ken het systeem van deze specifieke auto niet, maar als het een model is met 2 sondes (één voor en één na de katalysator), dan kan de controle worden ingeschakeld, omdat de tweede sonde een onjuiste uitlezing geeft.