Zoek MDM

Bulletin

PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24661 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON
Ik heb ze gezegd dat ze de auto naar een elektricien moesten brengen. Hij heeft alle sensoren gecontroleerd en die zijn prima. De stroom naar de injectoren komt perfect aan. Hij heeft de spoel en de positiesensor getest en alles is prima. Hij heeft me doorgestuurd om de computer te laten controleren. Ik ben op zoek naar een soortgelijke auto, maar het is lastig om er een te vinden, want voor zover ik kan zien zijn er hier waar ik woon maar weinig 1.6 Lanos. Maar maandag ga ik naar een man die jij me hebt aanbevolen. Die zal ze controleren en hij weet of ze goed zijn of niet. De elektricien heeft me verteld dat als de computer goed is, hij de hele kabelboom moet verwijderen om hem te controleren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24764 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON
Ik ben al naar de computer gegaan en daar is alles in orde. De elektricien gaat de hele tak eruit halen om te kijken waar de fout zit... Nou ja, ik houd je op de hoogte van wat er gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24922 door handmatig-mechanisch
Goedenavond, ik vertel u dat de elektricien vandaag de fout heeft gevonden. Volgens wat ik begrepen heb heeft hij de sensoren gereset. Ik weet hier niets van, omdat de computer het signaal niet correct verzond. Ik weet niet of hij me een grapje maakte, maar de waarheid is dat hij zonder problemen aanging... Hoe dan ook, bedankt voor de bijdrage Miguel en kikemec

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24952 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan, mijn vriend, maar het is een feit dat de sensoren niet worden gereset, dat gebeurt met de computer, maar de sensoren worden nooit, nooit, opnieuw geprogrammeerd. De enige die geherprogrammeerd zou kunnen worden is de IAC. Geef hem nieuw geheugen en vraag hem welke ISO hij moet gebruiken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24968 door handmatig-mechanisch
Het klopt dat de computer een reset uitvoerde, omdat deze niet het juiste signaal naar de sensoren stuurde.