Zoek MDM

Bulletin

PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24579 door handmatig-mechanisch
PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen, mijn probleem ontstond nadat de riem was geknapt en de kleppen krom waren. Nadat dat was verholpen, startte de auto en toen hij afsloeg, stikte hij automatisch. Ik heb de injectoren, kleppen en positiesensoren al vervangen. Voorheen startte hij snel en zonder problemen, maar nu is hij moeilijk te starten vanwege wat ik eerder zei: hij stikt. Maar als hij eenmaal start, valt hij niet uit, maar werkt hij normaal. Het probleem ontstaat wanneer ik hem afzet. Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen. Ik neem aan dat het een defect is aan een elektrische kabel, want voorheen werkte hij perfect.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24593 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON
Hoi Yofred.
Het lijkt niet ernstig. Controleer de vonk bij welke temperatuur en synchroniseer deze, bij voorkeur met een lamp. Maak de sensoren naar de carburateur schoon en probeer het opnieuw. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24599 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DAEWOO LANOS JAAR 98 SYNCHROON
Hallo servilimit, bedankt voor de hulp. Vandaag heb ik alleen de connectoren schoongemaakt en de bedrading gecontroleerd. Ik ben nog niet klaar. Ik zag ook dat de positiesensor geen goede massaverbinding had (ik heb de connector vervangen). Ik controleer ook de rest om het hele systeem goed te controleren. Morgen zal ik, als God het wil, testen of het perfect start en op die manier los ik het probleem op. De auto krijgt volledige injectie, maar ik heb de injectoren al uitgesloten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24600 door handmatig-mechanisch
Hallo servilimit, bedankt voor de hulp. Vandaag heb ik alleen de connectoren schoongemaakt en de bedrading gecontroleerd. Ik ben nog niet klaar. Ik zag ook dat de positiesensor geen goede massaverbinding had (ik heb de connector vervangen). Ik controleer ook de rest om het hele systeem goed te verifiëren. Morgen ga ik, als God het wil, testen of hij perfect start en of dat het probleem oplost. De auto krijgt volledige injectie, maar ik heb de injectoren al uitgesloten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24612 door handmatig-mechanisch
Ik denk dat de afstelling niet goed is, wat betekent dat de timing een beetje afwijkt en de timing vertraagd is. Als het probleem is ontstaan toen je de afstelling veranderde, is dat het meest logische om te controleren. Controleer de afstelling en kijk hoe het gaat. Laat ons weten hoe het gaat.