Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 106xr consultatie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24565 door handmatig-mechanisch
Consultatie Peugeot 106xr Gepubliceerd door manual-mecanica
Groeten:
Ik heb informatie nodig over het remsysteem van de Peugeot 106XR. Ik moet weten waar ik afbeeldingen of specifieke modelnamen kan vinden voor de hoofdremcilinders achter. Ik zou graag de geschatte kosten en wat foto's ervan willen weten.
Hartelijk dank voor uw hulp. Zegeningen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24585 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 106xr Vraag
Ik zou ook graag willen weten of er een ander merk hoofdremcilinder voor de achterrem is dat geschikt is voor de Peugeot, aangezien ik de originele hoofdremcilinders voor de auto in mijn land niet kan vinden.
Dank u wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24607 door handmatig-mechanisch
Vriend, voor zover ik weet, of in ieder geval de Peugeot 106's die ik hier in Chili heb gerepareerd, hebben maar één rempomp voor de vier wielen, tenzij je iets anders een pomp noemt. Wij noemen het element vóór de rembekrachtiger een pomp. In ieder geval kunnen deze pompen gerepareerd worden door ze te demonteren en de binnenrubbers te vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24616 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor uw reactie. Degene die u noemt, is de centrale rempomp die vier wielen van stroom voorziet. Blijkbaar heb ik een probleem met de achterwielen. Er zitten twee "pompen" in die de remklauwen bedienen. De binnenzuiger is 19 mm en die zijn kapot gegaan. Ik kan de originele in mijn land niet vinden. Ze verkopen me zelfs geen pakkingen. Daarom wilde ik weten of er een gelijkwaardig exemplaar is of dat u een ander type hebt gebruikt om deze te repareren.
Hartelijk dank voor uw reactie en ik wens u veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24651 door handmatig-mechanisch
Oké, nu begrijp ik dat je op zoek bent naar de achterste remcilinders. Die zorgen ervoor dat de remblokken bewegen. Haha, kijk, die kunnen ook gerepareerd worden. Dezelfde procedure als bij de pomp. Je moet echter wel op zoek gaan naar een cilinder van dezelfde lengte en dat de bouten zo goed mogelijk op elkaar lijken. Sommige kunnen in ieder geval aangepast worden. Ik heb ze aangepast aan vrachtwagens en auto's en dat werkt goed. Ik kan je aanraden om te kijken naar Renault of Citroën. Hun onderdelen zijn in veel gevallen hetzelfde. Veel succes en laat het me weten als je vragen hebt. De remmen kunnen wel aangepast worden, maar je moet het wel heel goed doen om risico's te vermijden.