Zoek MDM

Bulletin

peugeot boxer hdi 2007 motor controleren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24441 door handmatig-mechanisch
peugeot boxer hdi 2007 motor controleren Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Peugeot Boxer HDi uit 2007. Het probleem is dat tijdens het rijden het motorstoringslampje gaat branden en de snelheid daalt, zelfs als ik accelereer, komt hij niet boven de 70. Soms slaat hij af of moet ik hem stoppen, uitzetten, een paar minuten wachten en dan weer aanzetten. Ik heb hem al uitgelezen, maar er is geen concreet antwoord. Ze vertellen me alleen over sensoren. Ik heb de krukassensor en het oliefilterelement al vervangen. Kan iemand me helpen? En als het sensoren zijn, waar zitten die dan? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24444 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Boxer HDI 2007 Motor controleren
Hallo vriend, kijk, ik had een soortgelijk probleem met een Fiat Doblo MultiJet. Ik verloor vermogen, haalde 80 en dat was het. Het probleem was dat de EGR-klep vastzat door koolstofafzetting. Het zou ook een vacuümslang of een slangaansluiting kunnen zijn. Dat zou het probleem kunnen zijn. Ik hoop dat ik je op de een of andere manier heb kunnen helpen. Ik hoop dat je probleem snel opgelost is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.