Zoek MDM

Bulletin

NISSAN SENTRA 2000 MOTORPROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24272 door handmatig-mechanisch
MOTORPROBLEEM NISSAN SENTRA 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb een Nissan Sentra 1.8 uit 2000. Een paar dagen geleden heb ik de distributieriem en motorsteunen vervangen. Nu trilt de motor zo erg als de auto stilstaat dat hij afslaat. Als ik hem probeer te starten, begint hij te trillen en slaat hij weer af. Ik zou alle hulp op prijs stellen.

SLS

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24274 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorprobleem Nissan Sentra 2000
Goedemorgen. Als de auto vóór de verandering niet zo was, denk ik dat er een probleem is met de timing. Welke motorserie heeft hij?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24275 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorprobleem Nissan Sentra 2000
Hoi, dit was niet het geval voordat ze de distributieriem vervingen, en ik heb hem laten vervangen omdat hij veel "piepte". Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke motor het is. Het is een Nissan Sentra met een 1.8

SLS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24276 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, ze hebben de distributieriem zeker niet goed gemonteerd. Misschien zat er een tand los, of was de spanner van de riem niet goed afgesteld. Corrigeer het goed. Laat me weten wat er gebeurd is. Oké.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24282 door handmatig-mechanisch

Mcerrato schreef: Hoi, nou, dat was niet zo voordat ze de distributieriem vervingen, en ik heb hem laten vervangen omdat hij veel "piepte". Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de motorserie, haha. Het is een Nissan Sentra met een 1.8

SLS

Hij is niet goed gesynchroniseerd, neef. De distributieriem piept normaal gesproken niet, maar ja, je moet er toch mee terug om hem goed te laten afstellen.