Zoek MDM

Bulletin

Toyota Corolla 2004 met een slechte accu.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24179 door handmatig-mechanisch
Toyota Corolla uit 2004 met een defecte accu. Geplaatst door manual-mecanica
Kan iemand me een idee geven waar ik moet beginnen? Ze hebben de accu achterstevoren in de Corolla geplaatst. Nu, na correctie, start hij wel, maar de motor schommelt nogal. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24182 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Corolla uit 2004 met een slecht geplaatste accu.
Hallo vriend, over welke variaties heb je het? Meestal veroorzaakt het loskoppelen van de accu bepaalde veranderingen in de motorprestaties. Rijd er een paar kilometer mee en de computer leert alle nieuwe parameters. Hij stopt nooit met leren en corrigeert zichzelf gaandeweg. Laat ons weten hoe het gaat. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24187 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Corolla uit 2004 met een slecht geplaatste accu.
Dit is mijn ervaring... Zoals je al zei,
Jal... de computer leerde de nieuwe parameters... de motorvariatie reguleerde zichzelf... Het viel me op dat toen ik het contact aanzette, alleen de controle- en airbaglampjes aangingen... de rest van het paneel werkte niet... toen ik hem startte, was alles uit. Geen van de accessoires werkte (AA, toerental, waarschuwingslampjes, enz.). Dat doet me denken dat de dynamo niet werkt. Ik heb het gemeten, en inderdaad, hij laadt niet... nu sta ik op het punt hem te demonteren...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24189 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer voordat u de dynamo verwijdert de 80 of 100A zekeringen naast de pluspool.
Als de accu verkeerd om is geplaatst, is er waarschijnlijk een doorgebrand, wat de reden kan zijn dat een onderdeel van het elektrische systeem niet werkt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24196 door handmatig-mechanisch
Ik heb alle doorgebrande zekeringen al vervangen, maar het probleem blijft bestaan.