Zoek MDM

Bulletin

Hoe de kleppen van een 7AFE of een 4AFE te kalibreren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #24145 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een 7afe die ik een paar maanden geleden opnieuw heb gekalibreerd, maar ik denk dat ik de klepstelen heb verwisseld. Dit produceert een ietwat luid geluid, vergelijkbaar met een dieselmotor, maar minder luid, en hij is minder zuinig.:onzeker:
Kunt u me helpen met het probleem met de klepafstelling, want ik heb geen duidelijke informatie of precieze instructies kunnen vinden?:S
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #24156 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe kalibreer ik kleppen op een 7AFE of 4AFE
Die heeft wel wat korrels, toch? Ik bedoel, zoals die ronde die op de cups zitten. Nou, als dat het geval is, moet je de vijl tussen de korrel en de camouflage plaatsen, uiteraard door de klep te activeren en er zitten meters op. Als de speling te groot is en hij niet goed regelt, moet je de chip vervangen door een andere van de gewenste dikte. Het is arbeidsintensief en je hebt een behoorlijke hoeveelheid chips nodig. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 dagen geleden #24273 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe kalibreer ik kleppen op een 7AFE of 4AFE
Ik ga dat proberen... maar ik ga het proberen met de tokens die ik al heb, ik hoop de 2 tokens te vinden die ik denk dat ik heb verward...
heel erg bedankt kikemec