Zoek MDM

Bulletin

Jetta start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24102 door handmatig-mechanisch
Jetta start niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik vraag uw hulp bij het identificeren van een probleem met mijn Jetta VR6 uit 2000. Soms gebeurt er niets als ik de sleutel omdraai om hem te starten. De startmotor is gecontroleerd en is in orde. Ik kan u vertellen dat als ik de sleutel in de aan-stand laat staan, er niets gebeurt, maar na een paar seconden, of soms een lange tijd, start hij (draait aan en slaat weer aan). Een andere manier om hem te starten is door de schakelaar te sluiten en de sleutel zo vaak als nodig om te draaien om hem te starten. Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24114 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Jetta start niet
Het eerste wat u moet doen is de contactslotmodule controleren. Volgens mij is dat het hele probleem. U kunt de draden identificeren die naar de laatste draai van de sleutel leiden en deze strippen om er een knop van te maken. Als de auto niet start, drukt u op de knop. Als de auto wel start, is het slot kapot. Een andere manier is om met het contact open en in de startpositie een brug te maken tussen de draden van de startmotor. Als het onderdeel de startmotorsolenoïde is, is het probleem niet zo ingewikkeld.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.