Zoek MDM

Bulletin

nalatenschap

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24043 door handmatig-mechanisch
legacy Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik reed op de snelweg en plotseling ging het alarm af en de ruitenwissers begonnen te werken, toen viel de motor uit. Ik heb een verbindingskabel vervangen die naar de zekeringkast in de motor loopt, hij vonkt wel maar hij start niet, het motorstoringslampje gaat niet branden, er zat een spanningsregelaar in en die was doorgebrand, ik heb hem vervangen maar er gebeurt niets. Zou het de computer kunnen zijn??? Zo ja, dan wil ik hem liever verkopen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24073 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: legacy
Als je een vonk hebt, controleer dan of er brandstof is. Zo niet, trek dan een kabel van de accu naar de pomp en start hem als alles goed start. Sluit hem vervolgens parallel aan en klaar. Maar doe eerst de test om te kijken of er brandstof is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24083 door handmatig-mechanisch
mmm wat er gebeurt is dat ik eerst een Honda had en nu een Subaru, ik weet niet waar de pomp hoort!!!! Cueck, als je me hiermee zou kunnen helpen zou dat perfect zijn!!, zoals ik al zei, het controlelampje gaat niet aan en daardoor slaat de startmotor niet aan, alleen de vonk, ik hoop dat het niet de ECU is, ze vertelden me dat hij tussen de 60 en 100 lukitas waard is, maar ik verkoop hem liever, als je iemand hebt die interesse heeft zou dat geweldig zijn, bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24109 door handmatig-mechanisch
Wacht, ik begrijp je niet goed. Je start de auto en de startmotor draait, toch? Je hebt vonk bij de kabels, maar de auto start nog steeds niet? Zo ja, controleer dan of er brandstof bij komt. Je kunt dit doen door de bougies zelf aan te sluiten en te kijken of ze er nat uitkomen, of door de brandstoftoevoerslang los te koppelen om te kijken of er benzine bij komt. Uit welk jaar komt je Subaru?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #24120 door handmatig-mechanisch
correct, de motor draait, het motorstoringslampje gaat niet branden, de auto werd geleverd met een externe regulator box omdat de dynamo kapot was, door die dingen moest ik de motor verwijderen en toen ik hem opnieuw installeerde, was hij niet 100% waterdicht, daarom zeggen ze me dat de pana de regulator box is, ik heb er een nieuwe gekocht en we hebben hem getest en hij is oké, ik heb hem geïnstalleerd en het resultaat was hetzelfde, behalve dat er meer dingen werkten, afgezien van het feit dat de snede ongeveer 5 zekeringen heeft doorgebrand, daarom denk ik dat de pana de computer zou kunnen zijn, het slechte is dat ik al geen geld meer heb !! en ik zie mezelf in de verplichting om hem te koop aan te bieden, het is een subaru legacy 2.0, uit het jaar 93 als je interesse hebt, zou dat op prijs worden gesteld