Zoek MDM

Bulletin

Nissan foutcodes P1610 en P16FF

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25785 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan foutcodes P1610 en P16FF
:ohmy: Hoeveel bezoeken en geen dank...
en je zou net als mijn vriend Wacharo moeten reageren of het nuttig was of niet en wat je hebt gedaan om je probleem op te lossen, vrienden...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26241 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan foutcodes P1610 en P16FF
Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik heb alles wat je hebt genoemd gecontroleerd, maar niets gevonden. De auto is uit de Verenigde Staten gehaald en ik weet niet wat ik verder moet doen.

Bij voorbaat dank voor je hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27106 door handmatig-mechanisch
Allereerst, hallo allemaal, ik heb een soortgelijk probleem, maar dit is ontstaan doordat ik een satellietvolgsysteem probeerde te installeren op een Nissan Patrol uit 2005. Nu blijft de code actief en kan ik hem zelfs met de scanner niet wissen. Wat kan ik doen? Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27171 door handmatig-mechanisch
Bedankt, die tips zijn erg nuttig. Ik heb dit probleem nog niet gehad, maar het is erg handig om te weten, zodat je voorbereid bent.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35028 door handmatig-mechanisch

Jesus_06 schreef: De P1610-code wordt veroorzaakt door een probleem met de NATS, beter bekend als het startonderbrekersysteem van het voertuig. Dit probleem deed zich voor om de volgende redenen:
- U gebruikt een sleutel die niet geregistreerd is of de code niet doorgeeft
- BCM of ECM zijn defect
En daarom staat het nu in de "vergrendelde modus"
U kunt snel iets doen:
1. Bevestig de code die het genereert
2. VERLAAT DE VERGRENDELDE MODUS. Als het de p1610-code is, ga dan verder met het volgende met een kopie van de voertuigsleutel:
(1) - Draai de schakelaar naar UIT
(2) - Draai de schakelaar naar AAN met de geregistreerde sleutel (start de motor niet). Wacht 5 seconden
(3) - Zet de schakelaar terug in de uit-stand. Wacht 5 seconden
(4) - Herhaal stap 2 en 3 nog twee keer (in totaal 3 keer)
(5) - Start de motor
Probeer dit en schrijf ons of het voor u heeft gewerkt. Zo niet, dan moeten we de diagnose in detail bespreken, diagrammen controleren en andere zaken.
De andere code bestaat niet of voldoet niet aan de structuur van een code.
Als je wilt dat ik je de diagrammen van het startblokkeringssysteem stuur, laat het me dan weten. Als je vragen hebt, schrijf me dan gerust en ik zal proberen je te helpen, vriend.

Hallo, sorry dat ik dit onderwerp weer oprakel, maar ik heb een soortgelijk probleem met een Nissan. Ik krijg de codes P1610, P1620 en P1626. Kunt u mij de schema's van de startonderbreker geven, zodat ik die kan bekijken? Dat zou erg handig zijn.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt.