Zoek MDM

Bulletin

vraag naar decexplorer 92 switches

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23842 door handmatig-mechanisch
Vraag naar DecExplorer 92 schakelaars. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb je hulp nodig. Ik heb een Explorer uit '92 en ik weet niet hoe ik de contactschakelaar moet verwijderen om hem te vervangen door een nieuwe. Er zijn andere schakelaars met een gat om het slot te verwijderen, maar deze heeft er geen. Hartelijk dank voor je aandacht.
Waarschuwing: Spoiler!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23867 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag over DecExplorer 92-schakelaars
Ik weet niet zeker waar je op doelt, maar als het de ontstekingsplaat is en die niet verwijderbaar is, moet je die volledig vervangen. Het zou echter nuttig zijn als je ons zou kunnen vertellen waarom je hem wilt vervangen of wat het probleem met de truck is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25505 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag over DecExplorer 92-schakelaars
Bedankt voor je reactie. Ik heb sinds mijn laatste bezoek tot vandaag geen toegang tot internet gehad. Mijn probleem is dat de schakelaar met elke sleutel opengaat, zelfs met een schroevendraaier. Daarom wil ik hem vervangen door een nieuwe schakelaar, maar ik weet niet hoe ik hem moet verwijderen. Ik kan het slotje niet vinden. Andere Ford-modellen hebben een gat waar je met een spijker in moet prikken en de schakelaar er dan helemaal uit kan, maar bij de Explorer lukt dat niet.