Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Ford Econoline bestelwagen 1500

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23720 door handmatig-mechanisch
Probleem met Ford Econoline Van 1500 Geplaatst door manual-mecanica
Groeten aan iedereen op het forum. Nou, kijk, ik heb een Ford Econoline automaat uit 1998, model 1500 bestelwagen. Het probleem is dat hij goed rijdt, maar als ik voor een stoplicht stop of als er verkeer is en ik lang stilsta, lijkt het alsof hij wil afslaan. Als ik hem in de versnelling laat staan, maar hem terugzet in de vrij, blijft hij normaal. Wat zou het kunnen zijn? Ik heb de bougies en kabels al vervangen, een complete onderhoudsbeurt gehad, antivries, olie, enzovoort. Zou het een probleem met de transmissie kunnen zijn of zoiets? Help me alsjeblieft. :onzeker:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23740 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Ford Econoline Van 1500
Het probleem is dat het toerental onder belasting daalt. De oplossing is om het toerental iets te verhogen, maar in neutraal blijft het te hoog. Onderhoud de stationair-toerentalregelaar. Dit gebeurt vaak bij automaten na verloop van tijd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23746 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Ford Econoline Van 1500
Waar bevindt deze regelaar zich en wat wordt er aan onderhoud gedaan? Moet ik iets kopen?
Wat ik u ook wilde vertellen, is dat zelfs als hij niet is opgeladen, hij deze storing veroorzaakt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23777 door handmatig-mechanisch
Nee vriend, als ik het over belasting heb, bedoel ik het gewicht dat de motor erop legt, niet dat de vrachtwagen beladen is. Deze regelaar bevindt zich bij het inlaatspruitstuk of erin en heeft een tweepins connector. Je verwijdert hem en maakt hem voorzichtig schoon met Duco of een ontvetter. Probeer het maar eens, je hebt niets te verliezen en het is heel eenvoudig. Als je wilt, typ je op Google 'idaling regulator for the Ford Ecolain' en bekijk je de afbeeldingen zodat je hem herkent in jouw voertuig.