Zoek MDM

Bulletin

Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23601 door handmatig-mechanisch
Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor Gepubliceerd door manual-mecanica
Forumvrienden, ik heb een Honda Accord uit 1999 en ik wil de distributieriem vervangen. Ik heb me laten vertellen dat bij sommige Honda-voertuigen de bout van de krukaspoelie of demper andersom is geschroefd; dat wil zeggen dat hij losdraait door met de klok mee te draaien en losdraait tegen de klok in... specifieker, hij draait los in dezelfde richting als waarin een bout of schroef vastdraait... Als iemand het voertuig kent, zou ik jullie hulp op prijs stellen... bedankt... de motor is een F18B... groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23602 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor
Het is andersom: om hem los te krijgen, moet je hem vastdraaien, want het is linkse draad. Alle Honda's hebben dit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23603 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Krukaspoeliepen Honda Accord 99, F18B motor
Hallo, ik heb de distributieriem van een Honda Accord al gerepareerd of vervangen en hoewel de motor naar links draait, draait de poelie normaal los, dat wil zeggen naar links, maar het gaat extreem hard. Ik heb de startmotor verwijderd en het vliegwiel geblokkeerd en op deze manier losgemaakt, want ik hoop dat je er wat aan hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23604 door handmatig-mechanisch
Je hebt het helemaal mis. Ik werk elke dag bij Honda Chili. Ik schakel op alle Honda-modellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23605 door handmatig-mechanisch
aaa en alle motoren van alle auto's draaien met de klok mee, ongeacht de manier waarop de motor is geplaatst