Zoek MDM

Bulletin

2005 GRAND CHEROOKE DYNAMO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23529 door handmatig-mechanisch
2005 GRAND CHEROOKE ALTERNATOR Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO ALLEMAAL: IK WIL GRAAG DAT JULLIE MIJ KUNNEN HELPEN MET EEN KLEIN PROBLEEM MET DE DYNAMO VAN MIJN GRAND CHEROKEE UIT 2005. HET GEBEURT DAT EEN KLANT DE VRACHTWAGEN NAAR ONS HEEFT GEBRACHT OMDAT DE DYNAMO NIET WAS OPGELADEN EN DE ACCU IN OKTOBER VAN VORIG JAAR (2010) IS VERVANGEN. DE ACCU IS ALLEEN ONTLADEN EN DE DYNAMO IS GEDEMONTEERD OM TE ZIEN OF HET PROBLEEM DAARVAN KWAM. ALLE NODIGE WIJZIGINGEN ZIJN AAN HET ONDERDEEL AANGEBRACHT. TOEN IK HET ONDERDEEL OPNIEUW INSTALLEERDE, VERTELDEN ZE MIJ DAT HET ONDERDEEL TWEE LIJNEN HEEFT. ÉÉN IS VERBONDEN MET DE COMPUTER EN DE ANDERE MET DE AAN/UIT- OF CONTACTSCHAKELAAR. DE SCHAKELKLIJN IS IN ORDE, MAAR DE ANDERE REAGEERT NIET, ZODAT DE ACCU-INDICATOR OP HET DASHBOARD BRANDT EN HET SIGNAAL NIET AANKOMT. WE DENKEN DUS DAT WE DE LIJN VAN DE DYNAMO NAAR DE COMPUTER MOETEN CONTROLEREN. DIE LIJN IS VERBONDEN VIA EEN REGULATOR. Blijkbaar was de vrachtwagen eerder in zijn achteruit ingeschakeld, dus we denken dat dit de computer heeft beïnvloed. Klopt dit? Kunt u me helpen, of wat raadt u me aan?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #23530 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: 2005 GRAND CHEROOKE ALTERNATOR
Kijk, mijn vriend... ik stel voor dat je het volgende doet: ik voeg het schema van de Grand Cherokee Limited uit 2005 bij en controleer of het circuit precies volgens de specificaties is (controleer op continuïteit en geen kortsluiting). Zo ja, en alles is in orde, dan kan er iets mis zijn met de computer. Gezien wat je zegt over de verkeerde aansluiting, twijfel ik er ook niet aan dat er een onderdeel beschadigd is. Ik hoop dat dit helpt, mijn vriend. P.S. Als het niet op het schema staat, vertel me dan gewoon om welk voertuig het gaat, dan stuur ik je het juiste.

Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.