Zoek MDM

Bulletin

Identificeer knipperlichtdraden voor alarmen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23452 door handmatig-mechanisch
Knipperlichtdraden voor alarmen
Hallo vrienden, ik wil een alarm op mijn auto laten installeren en ik moet weten welke draden er naar de richtingaanwijzers lopen, want ik kan ze niet vinden. Hetzelfde gebeurt mij met de centrale vergrendeling. Als jullie me een elektrisch schema kunnen sturen, zou ik dat op prijs stellen, of gewoon de exacte bedrading.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23455 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Knipperlichtdraden voor alarmen identificeren
Dat hangt af van de auto, maar om het makkelijker te maken: neem de stroomtester, aard hem en zoek de aftakking van de dimlichthendels. Zodra je hem hebt geactiveerd, plaats je de tester op elke draad in de aftakking en vind je de draad die knippert met de tester.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23469 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Knipperlichtdraden voor alarmen identificeren
Dat klopt, het is de beste manier omdat je niet eens hoeft te vermelden welke auto je hebt. Maar meestal worden ze geïnstalleerd door de kabels te testen met een testlampje, omdat het heel moeilijk is om aan de hand van de kleurcode te zien welke kabel welke is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23504 door handmatig-mechanisch
Sorry voor het gebrek aan informatie, mijn auto is een Peugeot 207. Het probleem is dat als ik het onderste deel van het stuur verwijder, ik slechts vier aansluitingen met elk verschillende kabels overhoud, en geen van die kabels correspondeert met de richtingaanwijzers. Ik denk dat ik uiteindelijk het systeem van de richtingaanwijzerhendel moet openen, maar omdat ik niet van rommelen houd, wilde ik weten of ik die bij het geweerdeel kan krijgen. Bedankt voor je antwoord.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23505 door handmatig-mechanisch
Ik zou ook graag de draden van de centrale vergrendeling willen identificeren, want ik heb die in de middelste knop geplaatst en dat werkt niet zo goed. De centrale vergrendelingsmodule zit in de deur, maar er komen vijf gele en groene draden uit, die allemaal hetzelfde zijn. Ik zou het op prijs stellen.