Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 605 koppelingssysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23402 door handmatig-mechanisch
Peugeot 605 Clutch System Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo: Ik heb een 605 SVI 3.0 uit '96 en de koppeling is kapot. Het pedaal blijkt helemaal naar beneden te gaan en werkt niet. Ik ben ermee naar de monteur geweest, maar hij heeft de sleutel niet geraakt; hij heeft het hele pedaalmechanisme uit elkaar gehaald, maar niets. Hij zegt dat het probleem in de cilinder zit, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem moet geloven... Reserveonderdelen zijn er niet in overvloed, en vakmensen ook niet. Als iemand me ergens advies over kan geven, zou ik dat zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groet, Jose.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 weken geleden #23418 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 605 Koppelingssysteem
Jose, dit model is uitgerust met een hydraulisch koppelingssysteem. Als de cilinder of de pomp kapotgaat, blijft het pedaal onderaan hangen en komt het niet meer terug. Controleer eerst of er vloeistof in zit. Als dat niet zo is, kijk dan waar het lekt. Ik vervang meestal beide dingen tegelijk, want als je een nieuw onderdeel met een oud onderdeel laat werken, zal het oude onderdeel waarschijnlijk kapotgaan. Het is dan lastig om weer naar de monteur te gaan, haha. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 weken geleden #23435 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 605 Koppelingssysteem
Hartelijk dank, Kikemec! De informatie die je hebt verstrekt is erg nuttig. Ik hoop de juiste monteur te vinden en het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Jose.