Perrines, ik heb dringend hulp nodig om dit probleem op te lossen. Het probleem is dat ik een SR20DE-motor heb gekocht van een zogenaamd '99 Nissan Primera en die in de V16 heb gemonteerd. Hij paste perfect en alles paste, maar toen ik de elektronica volledig probeerde aan te sluiten, startte hij niet. Als ik de ontstekingsplaat aanzet en start, krijg ik geen 12V naar de injectoren, laat staan een injectiepuls of de omschakeling naar de injectoren. De bobine krijgt geen stroom en de uitgang naar de brandstofpomp stuurt geen signalen. De ECU-connector werd geleverd met de startonderbrekerkabel, maar ik weet niet of die er al was. Als de ECU gegevens had voordat hij werd verwijderd, hoe komt het dan dat ik niets van de benodigde onderdelen voor de ontsteking heb?
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand iets weet over deze motor en dit jaar, of de ECU blokkeert met de startonderbreker, en of er een manier is om een jumper te maken om dit signaal te blokkeren, mocht het ooit geblokkeerd raken.