Zoek MDM

Bulletin

airconditioning ventilatormotor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #23298 door handmatig-mechanisch
Airconditioning-ventilatormotor Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, hoe gaat het? Nou, ik wilde jullie een vraag stellen. Mijn Ford Fiesta Newport uit 2006 doet het plotseling niet meer. De ventilatormotor slaat wel aan als je op de knop drukt en een willekeurige snelheid kiest. Ik ben ermee naar een elektricien geweest en hij heeft naar de weerstand gekeken en blijkbaar gaf die gelijkstroom en de ventilator deed het niet. Hij zei dat ik ermee naar Ford moest gaan. Het zou een reset van de machine kunnen zijn, en dat is het. Dat betwijfel ik enigszins, hoewel ik er niet veel van weet, maar het lijkt me vreemd dat het alleen dat kan zijn. Ik durf hem niet naar een huis in de buurt te brengen. Jullie weten hoe ze je behandelen, ze naaien je voor niets en ik word tegengehouden. Begrijp je? Als ik de binnenventilator zou moeten verwijderen, zou ik dat doen. Maar eerst wil ik alle mogelijkheden verkennen. Als iemand iets overkomt en me kan helpen, zou ik dat op prijs stellen. Heel erg bedankt en groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23484 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: airco-blaasmotor
Als de weerstanden kortgesloten zijn, draait de motor alleen op maximale snelheid.
Voer deze test uit:
Als de zekering doorbrandt wanneer u de ventilator op de hoogste snelheid inschakelt en de motor niet start, is de motor kortgesloten of zit hij mechanisch vast (doorvoerbussen).