Zoek MDM

Bulletin

over een Ford K

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23162 door handmatig-mechanisch
Over een Ford K Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal op het forum, ik heb een vraag over hoe Ford K-auto's zijn, omdat ik er een ga kopen. Ze zijn eerlijk gezegd niet erg commercieel. Ik zou graag willen weten of jullie ervaring hebben met zowel mechanica als prestaties. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Ik bevestig dat het een Ford K-model uit 2002 is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23189 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: over een Ford K
Kijk naar de Ford, ik heb er zo'n 7 of 8 gerepareerd, maar meestal gaat het om elektrische storingen, verlichting, aarding en dat soort dingen. Het andere terugkerende probleem dat ik zie, is de stationair-toerentalregeling. Over het algemeen niets ernstigs.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23245 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt voor de informatie, en wat vind je van de Nissan Platina? De verkoper geeft me opties voor de Ford KO, de Platina. Welke opties geef je me?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23272 door handmatig-mechanisch
De Nissan Platina wordt geleverd met een 1.6 Renault-motor, de K4M-motor is dezelfde als de Clio 2, deze heeft in principe dezelfde problemen: de bobines raken snel beschadigd maar reparatie is niet duur en soms starten ze niet vanwege een gebrek aan vonk omdat de vliegwielsensor snel vuil wordt en ook het vliegwiel waar de teller in zit roest, de waterpompen raken snel beschadigd en om de distributie te kunnen timen heb je absoluut speciaal timinggereedschap nodig, alternatieve reserveonderdelen zoals sensoren werken niet, alleen originele, maar verder loopt hij goed.