Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handleiding nodig voor een Mercedes C220 diesel uit 1996.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22982 door handmatig-mechanisch
Hallo, kan iemand mij helpen met het vinden van de gebruikershandleiding en de handleiding van de Mercedes C220 diesel, ook wel A202 genoemd, uit 1996? Ik moet weten waar de sensoren zitten en waarom de koelventilatoren van de motorradiator niet werken. Ik heb bij voorbaat mijn hulp nodig. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22999 door handmatig-mechanisch
Miguel, de handleidingen worden opgevraagd in de handleidingensectie. Ik heb je bericht niet verplaatst alleen omdat je een mechanisch probleem noemt. Om erachter te komen wat het echte probleem met de ventilatoren is, moet je het lampje van de aandrijving zoeken, loskoppelen en met een kabel een brug tussen de pinnen maken. Als de elektroden aangaan, ligt het probleem bij het lampje. Als dat niet gebeurt, test je de ventilatoren rechtstreeks op de accu. Als ze niet werken, zijn ze defect. Zo ja, controleer dan het relais en de zekering. Veel succes en met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23043 door handmatig-mechanisch
Oké, hartelijk dank, maar ik heb in de handleidingen gekeken en het model dat ik nodig heb staat er niet tussen, daarom wilde ik het aan iemand vragen die het wel heeft... Nou, en wat de ventilatoren betreft, weet je bij welke temperatuur deze dieselmotoren zouden moeten werken, want die van mij draait altijd tussen de 27 en 29 graden. Ik denk dat het prima is, want het is diesel. Als iemand het antwoord weet, zou ik dat waarderen. Het is een W202 of C220 model uit '96. Hartelijk dank, groeten!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23068 door handmatig-mechanisch
De ventilatoren van de meeste voertuigen slaan inderdaad aan iets vóór de 90 graden, dus als uw voertuig dat bij 80 of 85 graden doet, is alles in orde en vallen de temperaturen binnen de juiste parameters. Succes!