Zoek MDM

Bulletin

Olielekkage uit krukaskeerring, Peugeot

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22800 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Olielekkage door krukaskeerring, Peugeot
Aldo heeft gelijk, maak eerst schoon om zeker te weten waar het lek vandaan komt en de tweede stap klopt ook min of meer. Over het algemeen gebruikt Peugeot de eerste bank, die van de bak naar de distributie loopt, als afdichting. Ja, die heeft rubberen afdichtingen aan de zijkant, maar er zit ook een afdichting waar het vliegwiel op vastzit. In ieder geval zul je de bak moeten laten zakken. Als de rubberen zijkanten van de bank het probleem zijn, kun je het carter verwijderen en alleen die bank laten zakken. Succes, controleer eerst waar het zit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22804 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Olielekkage door krukaskeerring, Peugeot
Hallo vrienden, allereerst bedankt voor jullie interesse. Het meest opmerkelijke is dat dit probleem begon tijdens een reis naar de kust, een gebied met hoge temperaturen, maar toen het weer koud werd, verdween het lek.

Ik weet dat dit niet logisch is, maar het was waar. In ieder geval ga ik wat controles uitvoeren op basis van jullie suggesties. Ik wil jullie nogmaals hartelijk danken voor jullie advies.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.