Zoek MDM

Bulletin

Knipperlichten en alarmlichten Seat Ibiza diesel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22567 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza diesel richtingaanwijzers en alarmlichten
Als niets werkt, zelfs de Hazzar niet, dan kan het de flitser zijn die het begeeft. Als ze het wel doen, is de afstandsbediening waarschijnlijk defect.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22585 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza diesel richtingaanwijzers en alarmlichten
Oké. Ik heb het probleem nog niet gevonden, dus ik ga er binnenkort mee naar de winkel en post dan wat ze me vertellen. Nogmaals bedankt allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22795 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal weer. Het probleem met de verlichting (waarschuwingslichten en richtingaanwijzers) zat in de alarmlichtschakelaar, ook wel knipperlichtrelais genoemd. Tot later.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22802 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor het plaatsen van het resultaat. Let op: hier in Chili wordt de knipperlichtrelais een flash genoemd. Dit is belangrijk, want omdat er mensen uit verschillende landen zijn, kan er soms een fout in de voorwaarden zitten.