Zoek MDM

Bulletin

Mechanische storing Daewoo Leganza 2.0 uit 97

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22497 door handmatig-mechanisch
Mechanisch defect aan de Daewoo Leganza 2.0 uit 1997. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, groeten allemaal. Ik ben nieuw op dit onderwerp en ik vraag om hulp om te kijken of ik mijn auto kan repareren. Ik heb een Daewoo Leganza 2.0 CDX uit 1997 en die staat al zes maanden stil vanwege financiële problemen. Hij heeft een nieuwe distributie en koppeling, en de cilinderkop heeft 3000 km op de teller. Het probleem is dat ik niet weet wat er mis is met de motor. Ik dacht dat hij op drie cilinders vastzat. Ik heb de bougies en bougiekabels vervangen, maar hij werkt nog steeds alsof hij op drie cilinders zit. Een buurman zegt dat het waarschijnlijk een gesloten klep is. Hij zou alle hulp waarderen die u kunt bieden. Ik ben ook geïnteresseerd in de reparatiehandleiding voor dit model. Bedankt, met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22498 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mechanisch defect van de Daewoo Leganza 2.0 uit 1997
Hoi joseapinas,
het eerste wat je moet controleren is of er stroom staat op die cilinderpositie, dat wil zeggen of de verdeler een signaal naar die bougie stuurt. Als dat in orde is, controleer dan of de vacuümslang van de bekrachtiger naar het inlaatspruitstuk is aangesloten en in goede staat verkeert. Zo niet, test dan die bekrachtiger. Verwijder het kleppendeksel en inspecteer de klepveren van de cilinder die niet werkt. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22505 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mechanisch defect van de Daewoo Leganza 2.0 uit 1997
Servilimit heeft helemaal gelijk. Controleer welke cilinder er kapot is om te bepalen waarom het niet werkt. Het kan iets simpels zijn, zoals een slecht aangesloten injector of iets anders. Controleer welke cilinder het is om te zien of er een vonk is en of er brandstof komt. Als alles in orde is, controleer dan de afstelling om het probleem uit te sluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22535 door handmatig-mechanisch
Ik wil jullie bedanken voor de reacties en dus ook voor de aangeboden hulp. Ik zal doen wat jullie hebben aangeraden en laat het jullie weten. Dank jullie wel.