Zoek MDM

Bulletin

Fiat Siena 1300 airconditioning

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22462 door handmatig-mechanisch
Fiat Siena 1300 airconditioning Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met de airconditioning van mijn Fiat Siena 1300. Het blijkt dat het motortoerental daalt en de auto begint te trillen wanneer ik hem aanzet. Hij is volledig ingespoten, hoewel hij aangeeft dat hij moet accelereren wanneer hij aanstaat. In mijn geval voel ik de motor niet accelereren. Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen. Ik kom uit Venezuela.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22465 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Siena 1300 airconditioning
Er moet een membraan beschadigd zijn, dat bij het inschakelen van de airconditioning een minimale versnelling van de motor produceert om te compenseren voor de kracht die toeneemt wanneer de airconditioningcompressor is ingeschakeld en de dynamo van de auto meer verbruik vraagt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22485 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Siena 1300 airconditioning
Dat klopt, maar vergeet niet de status en de lading van uw dynamo te controleren. Misschien stuurt deze niet wat hij zou moeten sturen en heeft u dat probleem. Controleer de lading op 14 of 14,5 volt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22488 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik kom ook uit Venezuela. De suggesties die ze geven zijn geen leugens, maar in dit geval heeft deze auto hier in Venezuela dat membraan niet. De auto's die het wel hebben, hebben een carburateur. Controleer eerst de bougies voordat je al het andere doet. Laat vervolgens het gasklephuis schoonmaken. Probeer ervoor te zorgen dat alle luchtinlaten van het gasklephuis schoon zijn en vertel me dan hoe het werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22603 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt jongen, doe dat maar. Ik heb al een idee, zodat de technici me niet voor de gek houden.