Zoek MDM

Bulletin

Fiat Siena 1300 airconditioning

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22462 door handmatig-mechanisch
Airconditioning in de Fiat Siena 1300. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met de airconditioning in mijn Fiat Siena 1300. Als ik hem aanzet, daalt het motortoerental en begint de auto te trillen. Het is een auto met brandstofinjectie, hoewel mij is verteld dat het toerental juist zou moeten stijgen als de airconditioning inschakelt. In mijn geval voel ik het motortoerental niet stijgen. Ik zou alle hulp zeer waarderen. Ik kom uit Venezuela.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22465 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Airconditioning Fiat Siena 1300
Er moet een beschadigd membraan zijn dat, wanneer de airconditioning wordt ingeschakeld, een minimale acceleratie van de motor veroorzaakt om de toegenomen kracht te compenseren die ontstaat wanneer de airconditioningcompressor aanslaat en de dynamo van de auto meer vermogen nodig heeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22485 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Airconditioning Fiat Siena 1300
Dat klopt, maar vergeet niet de staat en de laadspanning van je dynamo te controleren. Misschien levert hij niet de juiste spanning, en daarom heb je dit probleem. Controleer de laadspanning: 14 of 14,5 volt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22488 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik kom ook uit Venezuela. De suggesties die je geeft zijn niet onjuist, maar in dit geval heeft dit voertuig hier in Venezuela dat membraan niet. Alleen voertuigen met een carburateur hebben het. Controleer eerst de bougies. Laat vervolgens het gasklephuis reinigen. Zorg ervoor dat alle luchtinlaten op het gasklephuis schoon zijn en laat me dan weten of het werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22603 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt, dat zal ik doen. Ik heb al een idee, zodat de technici me niet oplichten.