Zoek MDM

Bulletin

Ford Fiesta 95. Probleem met de elektrische Elvaduras

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22120 door handmatig-mechanisch
Ford Fiesta 95. Probleem met de elektrische liften Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag.
De reden voor dit bericht is dat gisteren mijn autoraam, met name het raam aan de bestuurderskant, het niet meer deed, en nu heb ik het open.

Ik heb geen ervaring als monteur, maar vanochtend besloot ik het te laten repareren. Ik heb zelfs de binnenkant van de deur gedemonteerd, waarbij ik het metalen deel met de kabels en de knoppen voor het openen van het raam heb laten zitten.

Op dit moment weet ik niet of het probleem elektrisch of mechanisch is. Mij is verteld dat ik, om het te verifiëren, de (bruine) kabel van de bestuurderskant met die van de passagierskant moet omwisselen, en op die manier kan ik een van beide uitsluiten.

Weet u welke stappen u moet volgen?

Ik kijk uit naar uw hulp.
Heel erg bedankt

. P.S. Vergeet niet dat ik een beginner ben en de meest basale dingen niet ken. Zo bedenk ik me dat ik de accu los moet koppelen, maar dat is misschien niet nodig.
groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22121 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta 95. Probleem met de elektrische liften