Zoek MDM

Bulletin

Problemen Dodge Stratus 01 2.0 L. M/T

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22016 door handmatig-mechanisch
Dodge Stratus 01 2.0 L. M/T Problemen Geplaatst door manual-mecanica
Het blijkt dat ik een Dodge Stratus uit 2001 heb met een 2,0-liter motor en handgeschakelde versnellingsbak. Het probleem is dat de injectoren volledig open staan, zo ver zelfs dat de benzine al in het carter is gekomen en de olie al vervuild is door de overtollige benzine die door de zuigers is gelekt.

Alle sensoren zijn gecontroleerd en we concluderen dat de boordcomputer van de auto mogelijk problemen heeft.

Heeft u advies over hoe ik verder kan controleren? Welke sensor zou defect kunnen zijn, waardoor dit soort storingen ontstaan? Ik waardeer uw hulp. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22034 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen Dodge Stratus 01 2.0 L. M/T
Oh, dat is een goed probleem. Ten eerste, zijn de injectoren getest op een testbank om te controleren of deze niet het probleem zijn, met andere woorden, of ze niet open staan? Ten tweede kunnen de injectoren, afhankelijk van hun type, verschillende problemen hebben als ze van boven of van opzij worden aangestuurd. Als het de injectoren zijn die van opzij worden aangestuurd, controleer dan of alle brandstofafdichtingen van de injectoren die aan de onderkant zijn gemonteerd niet beschadigd zijn, want als dat gebeurt, blijft er constant brandstof doorstromen. Wat betreft de sensoren die u noemt, er is geen enkele sensor, zelfs niet een defect van alle sensoren samen, die een continue injectie produceert die zo groot is dat de olie vervuild raakt. Als dit gebeurt door open injectoren, is dat de oplossing en dat is alles. Veel succes en vertel me over dit geval, dit soort storingen zijn interessant.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22223 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen Dodge Stratus 01 2.0 L. M/T
Hoi... bedankt voor je reactie. Nadat we de Stratus hebben bekeken, gaan we zeker een andere computer kopen. We hebben alle opties geprobeerd en hebben een andere gekozen. Bedankt. Laten we eens kijken wat er gebeurt. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22270 door handmatig-mechanisch
Oké, houd me op de hoogte, veel succes