Zoek MDM

Bulletin

Hoe een kabel vanuit het batterijcompartiment in te voeren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden - 14 jaar en 2 maanden geleden #21891 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik wil graag een geluidssysteem laten installeren, omdat mijn speakers fluisterstil zijn zodra ik harder dan 100 km/u rijd. Ik heb al het benodigde materiaal al, en hier komt mijn twijfel. Ik moet een kabel van de accu naar de kofferbak van mijn Ford Fiesta (mk4) uit 1997 trekken, maar ik weet niet HOE IK DE KABEL VAN DE ACCU NAAR DE CABINE KAN LOPEN, aangezien ik geen ruimte heb gevonden. Zo niet, dan is de enige optie die ik nog heb een kabel te kopen die bestand is tegen hoge temperaturen, deze onder de motor en parallel aan de uitlaatpijp te laten lopen en dan een gat in de kofferbak te maken om hem eruit te halen. Is er een manier om dit te doen zonder de boel al te ingewikkeld te maken? Heel erg bedankt, jullie zijn geweldig!!

HELP ALSJEBLIEFT!!! Mijn oren zijn kapot!!

:woohoo:
Laatst bewerkt: 14 jaar 2 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21901 door handmatig-mechanisch
:ziek: Nou, nou, je ziet het tweede punt dat genoemd wordt, laat dat maar zitten, parallel trekken is niet de bedoeling, zoek naar ringetjes, die zijn er vast wel. Gebruik voor het probleem waar je het over hebt een ontwormingsmiddel tegen lawaai, dat is niet erg duur. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21919 door handmatig-mechanisch
Hé meid, ik wil mezelf de moeite besparen om hem parallel te zetten, maar ik heb op het oog naar een ringetje gezocht, maar alles is erg bedekt bij het binnenkomen in de cabine. Ik had er ook aan gedacht om hem door het gat bij de pedalen te steken, maar ik kwam een plastic plaatje tegen waar ik geen kabels in kan zien of door kan steken. Hoe dan ook, ik zal proberen het ringetje te vinden.

Wat het geluid betreft, de autospeakers zijn echt slecht en je hoort helemaal niets, maar wat je me vertelde is ook nodig, want als ik de auto start met de versterker aan (een kleine test die ik deed) is het motorgeluid via de speakers te horen. Waar kan ik de ontwormer kopen, of hoe kan ik hem zelf maken...??

Vanmiddag maak ik foto's en upload ze, zodat je kunt zien hoe de cabine eruitziet!!

Heel erg bedankt!!! Met vriendelijke groet!!!!!:cheer:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21921 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk eens of je ringetjes kunt vinden. Ik weet zeker dat er wel wat zijn. Zoek een spiegel ter grootte van je hand om ze goed te vinden. En koop wat anti-parasietenmedicijnen bij een autoradiozaak. BEST RESERVE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21925 door handmatig-mechanisch
NOGMAALS BEDANKT!!!!