Zoek MDM

Bulletin

VW GOL 1.8 CILINDER KOPPAKKING VERVANGEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21866 door handmatig-mechanisch
VW GOL 1.8 CILINDER KOP PAKKING VERVANGEN Geplaatst door manual-mecanica
GOEDEMIDDAG HEREN.
IK HEB EEN VW GOL 1.8 EN IK HAD EEN OLIELEKKING IN DE MOTOR. IK KWAM ER ACHTER DAT DE CILINDERKOPPAKKING GEBROKEN WAS, OMDAT IK ZAG DAT ER OLIE IN HET KOELVLOEISTOFRESERVOIR ZITTE. IK HEB DE PAKKING AL VERVANGEN, DE VLAKTE VAN DE CILINDERKOP GECONTROLEERD EN ANDERE ONDERDELEN, ZOALS KLEPPEN EN ANDERE PAKKINGEN, VERVANGEN. DE AUTO WAS IN ORDE. MAAR HET GROTE
PROBLEEM IS DAT IK NIET BEGRIJP WAAROM HIJ ONGEVEER 50% VAN ZIJN VERMOGEN VERLOREN HEEFT, EN IK MAAK ME ZORGEN EN WEET NIET WAT ER MOET GEBEUREN. IK BEDANKT VOOR UW ANTWOORDEN OP
DIT PROBLEEM. HEEL ERG BEDANKT
.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21867 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Cilinderkoppakking vervangen bij een VW Gol 1.8
Goedemiddag, mijn vriend, controleer of de timing correct is geregistreerd op de krukas en nokkenastandwielen, controleer de motorcompressie in elke cilinder, controleer of de hoogspanningskabels op de juiste positie zitten, als het niet van hydraulische boosters komt maar van tuimelaars of wheelies (wat ze kalibreren noemen), controleer dan de kleppen. Ze kunnen erg strak zitten als ze van dit systeem komen. Veel succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21870 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Cilinderkoppakking vervangen bij een VW Gol 1.8
Hallo.
Controleer de distributieriem, zorg dat deze goed is afgesteld, controleer het ontstekingssysteem en meet de cilindercompressie.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21913 door handmatig-mechanisch
Heren, hartelijk dank voor uw overwegingen en aanbevelingen. Ik zal ze in de praktijk brengen en de nodige aanpassingen doorvoeren.
Nogmaals bedankt