Zoek MDM

Bulletin

HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21875 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE VAN EEN 1997 NEON?
Gebruik een driepotige katroltrekker. Je kunt er een huren bij AutoZone; het is een erg goede trekker. Ze verhuren ze samen met een driepotige katroltrekker; het is een set. Probeer het eens

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21892 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE VAN EEN 1997 NEON?
Ik waardeer uw inbreng en advies enorm. Dank u wel. We houden contact en staan ​​klaar om eventuele mechanische problemen op te lossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21895 door handmatig-mechanisch
Hé vriend, ik moest ooit de poelie van een van die 16-kleppen Neon-modellen verwijderen en ik stond bijna op het punt om in tranen uit te barsten. Zelfs met een goede drieklauwtrekker was hij onmogelijk los te krijgen. Maar na overleg met mensen die ervaring hadden met dat merk, vertelden ze me dat ik hem met een acetyleenbrander moest verhitten.
Dat heb ik gedaan, heel voorzichtig en met de trekker stevig vastgehouden. Nadat ik hem een ​​beetje had verhit, ben ik doorgegaan en uiteindelijk kwam hij los.
Maar ik heb me rot gezweet! De persoon die me dat adviseerde, zei dat het normaal is dat deze poelies vastlopen.
Ik hoop dat dit je helpt. Succes
,

Juan Meoniz

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #22001 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je reactie en hulp.
Ik heb al een afzuiger en de klus geklaard. Ik heb foto's van het zelfgemaakte gereedschap bijgevoegd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #22008 door handmatig-mechanisch
Wat ik met dit type poelies heb gedaan, is het poeliegewricht met de krukas verhitten en dit met de echizo-extractor met acetyleen doen. Let op: vergeet niet de krukaskeerring te vervangen, want deze gaat kapot door verhitting.