Zoek MDM

Bulletin

HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21875 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?
Gebruik dan een driepotige poelie-extractor. Je kunt ze huren bij Autozone-winkels. Het is een erg goede extractor. Ze verhuren hem samen met een andere kraaienpoot-extractor. Hij wordt geleverd als set.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21892 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?
IK WAARDEER UW BIJDRAGEN EN ADVIES ZEER. DANK U WEL. WE BLIJVEN IN CONTACT EN STAAN KLAAR VOOR EVENTUELE MECHANISCHE PROBLEMEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21895 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik moest ooit de poelie van een 16-kleppen Neon van die modellen verwijderen en ik barstte bijna in tranen uit. Met een goede trekker met drie klauwen was het onmogelijk om hem te verwijderen, maar na overleg met ervaren mensen in het merk adviseerden ze me om hem te verwarmen met een autogeen (acetyleenbrander).
Dat deed ik, heel voorzichtig en met de trekker stevig. Na hem een beetje te hebben verwarmd, bleef ik hem gebruiken en kwam hij eruit.
Maar ik zweette flink. De persoon die me adviseerde, zei dat het normaal is dat deze poelies blijven hangen.
Ik hoop dat je ervaring je helpt. Veel
succes

JUAN MEONIZ

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22001 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je reactie op dit onderwerp en voor je hulp.
Ik heb al een extractor gevonden en de klus geklaard. Ik voeg foto's bij van het zelfgemaakte gereedschap.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22008 door handmatig-mechanisch
Wat ik met dit type poelies heb gedaan, is het poeliegewricht met de krukas verhitten en dit met de echizo-extractor met acetyleen doen. Let op: vergeet niet de krukaskeerring te vervangen, want deze gaat kapot door verhitting.