Zoek MDM

Bulletin

HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21765 door handmatig-mechanisch
IK HEB EEN PROBLEEM MET DE DISTRIBUTIERIEM, MAAR IK KAN DE KRUKASPOELIE NIET VERWIJDEREN OM DEZE TE VERVANGEN. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21773 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE VAN EEN 1997 NEON?
Je hebt een poelietrekker nodig, die je bij elke gereedschapswinkel voor monteurs kunt kopen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21780 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE VAN EEN 1997 NEON?
Of, zodra je de middelste bout van de demper losdraait, tik je er voorzichtig met een hamer op en wrik je hem er voorzichtig uit terwijl je blijft tikken. Het beste is een dempertrekker, zoals Inge al zei, maar probeer het eens; ze zitten vast en zijn erg zwaar, maar ze komen er wel uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21837 door handmatig-mechanisch
Ik waardeer je input, maar ik heb het al geprobeerd met een zuiger en het lijkt erop dat de katrol zo hoort te zitten. Ik ga binnenkort zelf een zuiger maken en laat je dan weten wat het resultaat is. Ik stuur je er ook foto's van. Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #21872 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Krukaspoelies zitten meestal vast, dus het is normaal dat ze moeilijk te verwijderen zijn. Breng wat vloeistof of een smeermiddel aan om de vastzittende onderdelen los te maken, gebruik vervolgens een goede poelietrekker en het zou moeten lukken. Als alles goed gaat, voer dan handmatig onderhoud uit aan de afstelpunten om te voorkomen dat het opnieuw gebeurt.
Succes!