Zoek MDM

Bulletin

HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21765 door handmatig-mechanisch
IK HEB EEN PROBLEEM MET DE DISTRIBUTIERIEM, MAAR IK KAN DE KRUKASPOELIE NIET VERWIJDEREN OM DEZE TE VERVANGEN. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21773 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?
U hebt een poelie-extractor nodig. Deze kunt u bij elke gereedschapswinkel kopen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21780 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE VERWIJDER IK DE KRUKASPOELIE UIT EEN NEON 97?
Dat of zodra je de centrale pen van de demper losmaakt, sla er dan zachtjes op met een hamer en wrik hem voorzichtig los terwijl je erop slaat. Het beste is een extractor, zoals Inge zegt, maar probeer het eens, ze blijven plakken en zijn hard, maar ze komen eruit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21837 door handmatig-mechanisch
Ik waardeer je bijdrage, maar ik heb het al geprobeerd met slaan, met de extractor, en het lijkt erop dat de katrol daaruit is ontstaan. Ze gaan me een zelfgemaakte extractor geven, en dan laat ik je de resultaten weten. Ik stuur je er ook foto's van. Dank je wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21872 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Krukaspoelies worden meestal vastgedraaid. Het is normaal dat ze moeilijk te verwijderen zijn, maar gebruik wat vloeistof of pasta om vastgelopen onderdelen los te maken en vervolgens een goede trekker, en klaar. Als alles goed gaat, voer dan handmatig onderhoud uit aan de afstelpunten om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt.
Succes...