Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een P0135- en P0155-storing. MOGELIJKE OORZAKEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21764 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een P0135 en P0155 storing. MOGELIJKE OORZAKEN
Welke slangen? Ik heb alles al gecontroleerd en het lijkt in orde. Is er een andere mogelijke oorzaak? Bedankt voor de antwoorden. Ik ga het nog eens grondig controleren. Veel plezier. Bedankt MECANEITOR.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21777 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een P0135 en P0155 storing. MOGELIJKE OORZAKEN
De exemplaren die ik noemde zijn dunne exemplaren die langs de achterkant van de motor lopen en uiteraard tot aan het spruitstuk reiken. Ze lijken op de ruitenwisserspruitstukken. Ze zijn lastig bereikbaar, maar het is mogelijk. Het is ook raadzaam om de temperatuursensor te controleren, aangezien deze mogelijk je hartslag verlengt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21782 door handmatig-mechanisch
Afgaande op de codes lijkt het erop dat de zuurstofsensor "doorgebrand" is, zoals je zegt. Heb je hem al vervangen of geprobeerd?B) Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21785 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen maat, ik weet niet of het te laat is, maar hier is mijn bijdrage: volgens de codes ligt het probleem in de verwarmingslijnen van de zuurstofsensor. Je zegt niet om welke auto het gaat, maar als het 4 draden zijn, controleer dan of een van hen 12 volt ontvangt met de sleutel aan, en ook een massa die fysiek kan zijn of van de PCM. De verwarming is een weerstand die de sensor snel verwarmt, zodat deze zijn normale bedrijfstemperatuur heeft. In dit geval zijn de DTC's van sensoren nummer 1, dat wil zeggen vóór de katalysator. Veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21807 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik heb hetzelfde meegemaakt en de vermogenssensor gevonden. Deze bevindt zich in het inlaatsysteem, heeft vier kabels en is plat, en zit vast met een schroef. Als ik hem verwijder, maak ik hem schoon met circuitreiniger. Als het hetzelfde is, blijft de fout na montage bestaan, zoek dan de vier kabels, er is één kabel die positief is, een andere die positief is, en als je dan de auto start, gaat hij uit, er ontbreken er twee die zwart of negatief moeten zijn, van die twee kabels met een stroomtester plaats je de tester op positief en de punt plaats je ze in de gewenste van de twee, één geeft je een fout, in de andere niet in degene die je geen fout geeft, laat ze vastzitten en geef dan gas en controleer of alles goed werkt, waarom verschijnt die code, hij geeft hem aan terwijl de vermogenssensor of ho2s11 de ecu vertelt om meer brandstof in te spuiten en dat is waarom de code zal verschijnen, maar je moet ook eerst de uitlaatzuurstofsensoren goed schoonmaken en je zult zien dat je problemen zijn opgelost, ik heb al deze tests gedaan en uiteindelijk was het de vermogenssensor of ho2s11, die hetzelfde zijn. Ik heb de stroomtester erop gezet en het verbetert, maar de scan laat zien dat de turbolader te hoog is. Dat betekent dat deze informatie de ECU niet bereikt. Ik hoop dat deze uitleg helpt.