Zoek MDM

Bulletin

Mazda Miata MX5

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21620 door handmatig-mechanisch
Mazda Miata Mx5 Gepubliceerd door manual-mecanica
B) Hallo vrienden,=) ik heb net een Mazda Miata MX-5 uit 1996 gekocht. Ik heb een probleem met de vering. Ik rijd op de snelweg en de kleinste oneffenheid in de weg maakt de auto stijf. Mij is verteld dat dit soort auto's zo zijn. Maar ik weet niet of ik de schokdempers moet vervangen. Ik heb banden met een laag profiel en 17-inch velgen. Dat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik denk erover om ze te vervangen door een kleinere velg. Misschien dempt het de klappen beter. Bovendien gaat het oog aan de rechterkant naar beneden door elke kleine oneffenheid. Ik ben nu de MX5-werkplaatshandleiding aan het downloaden. Ik zal kijken of de oplossing erin staat en hoe ik het kan oplossen. Zo niet, dan kan misschien iemand met meer ervaring dan ik me helpen het beetje bij beetje op te lossen.=)
Bedankt, alle reacties zullen nuttig voor me zijn.=)

Knuffels, webvrienden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21651 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda Miata Mx5
Vriend met 17 velgen en lage banden, het is normaal dat je zelfs een muntje voelt dat op straat wordt gegooid, ze blijven altijd zo, het is esthetiek versus comfort, als je meer rijcomfort wilt, moet je de velgen verlagen en de banden vermeerderen, veel succes en groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21672 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda Miata Mx5
Bedankt voor je reactie, vriend.:) Ik zoek iemand in mijn land die ze kan ruilen voor een lagere velg. Ik zal eens kijken of ik geluk heb:) . Groeten. God zegene je.