Zoek MDM

Bulletin

NISSAN MICRA 1.5 DCI MOTORSTORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21608 door handmatig-mechanisch
Motorstoring Nissan Micra 1.5 DCI Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond, allereerst, ik ben nieuw op het forum en een beetje de weg kwijt, dus ik zou het op prijs stellen als iemand me wat informatie over dit onderwerp kan geven. Ik heb een Nissan Micra 1.5 dci uit 2006. Een paar dagen geleden ging het rode motorstoringslampje op het dashboard branden, dus ik ben meteen naar mijn vaste garage gegaan. Toen ik de storing controleerde, vertelden ze me dat er een probleem was met de accelerometer. In principe zou ik de auto kunnen blijven gebruiken, maar dat het gaspedaal waarschijnlijk vervangen moet worden, omdat het elektronisch is. Eerlijk gezegd had ik er niet veel vertrouwen in, dus ik zou het op prijs stellen als iemand er iets over weet, anders ga ik naar een andere garage om te horen wat zij te zeggen hebben. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21617 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: NISSAN MICRA 1.5 DCI MOTORFOUT
Kijk, ze hebben geen ongelijk, je kunt rijden, maar na een tijdje accelereert de auto niet meer, dit is het begin van de storing. Ik raad aan om het te repareren voordat het uitvalt. Hoe dan ook, er is geen probleem als je zo blijft rijden tot het niet meer hapert, het zal verder niets beschadigen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21632 door handmatig-mechanisch
Bedankt, kikemec. Dus je denkt dat de oplossing is om het gaspedaal te vervangen, toch? Zo ja, weet je dan ongeveer hoeveel deze reparatie zou kosten?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21654 door handmatig-mechanisch
Vrienden, dat hangt direct af van het land waar je woont, aangezien de waarde van de reserveonderdelen en de arbeidskosten sterk variëren. Hier in Chili zijn de arbeidskosten niet erg hoog. Ik denk niet dat ze je meer dan 40.000 Chileense peso zullen vragen, maar ik kan je niet veel vertellen over het reserveonderdeel, dus noem het maar. Soms is het niet zo moeilijk om deze versnellers te vervangen, het hangt ervan af waar ze gemonteerd zijn. Veel succes en knuffels.