Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij het oplossen van elektrische problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21532 door handmatig-mechanisch
Hulp bij het oplossen van elektrische problemen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden met kennis van de autobranche. Ik heb een probleem met een Tsuru 1.6L. Model 2001, net als bij elke andere auto, kwam het moment dat het koelsysteem het begaf. Ik merkte dat de temperatuur meer dan normaal begon te stijgen omdat de ventilator niet aansloeg. Ik bracht de auto meteen naar de monteur, waarbij ik er altijd op lette dat hij niet oververhit raakte. Het was laat, dus liet ik mijn auto bij de monteur achter en hij zei dat ik de volgende dag moest komen. Ik vertelde hem dat ik de auto nodig had om naar mijn werk te gaan en dat ik hem de volgende ochtend vroeg kon controleren. De volgende dag kwam ik bij de werkplaats aan en hij vertelde me dat het probleem de motortemperatuursensor was, maar dat hij die moest verwijderen. Hij liet de ventilator dus direct draaien (door de schakelaar te openen, ook al was de motor koud) terwijl hij de sensor kreeg. Hij had de sensor al ontvangen en geïnstalleerd, maar hij liet de ventilator direct draaien omdat hij me vertelde dat hij niet was gegaan, maar dat hij de auto naar een automonteur had gestuurd. Omdat mijn werk prioriteit had, is er niets aan de auto gedaan. Ik heb gecontroleerd of ze hem rechtstreeks op de accu hadden aangesloten, maar ik zag dat dat niet zo was. Kan iemand me vertellen hoe ze hem hebben aangesloten, zodat ik hem weer goed kan aansluiten? DANK U WEL!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21553 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handmechanica op het onderwerp Re: Hulp bij het oplossen van een elektrisch probleem
Vriend, controleer eerst of de sensorconnector goed is aangesloten. Als dat niet het geval is, is hij direct. En als dat niet het probleem is, controleer dan waar de relais naartoe gaan om te zien of er een draad of kabel is die het systeem overbrugt. Als dat niet het geval is, haal dan het geweer van de motorkap en controleer het van onderaf, wat meestal gebeurt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21634 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handmechanica op het onderwerp Re: Hulp bij het oplossen van een elektrisch probleem
Hallo, het is belangrijk om te weten dat je religieus (fanatiek) moet zijn in het uitvoeren van basisonderhoud aan de motor, omdat het tijd- en geldverslindend is. Gebruik alleen gedestilleerd, gedemineraliseerd, groen water of koelvloeistof voor het koelsysteem van de motor. Kraanwater is zeer schadelijk voor het hele systeem.

Ik voeg de handleiding van het koelsysteem bij... Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #21635 door handmatig-mechanisch
Nu ja
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door . Reden: Ik kon het bestand niet in het vereiste formaat verzenden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21643 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer waar de temperatuursensoren zitten. Mogelijk is er één losgekoppeld, waardoor de ventilator direct draait.