Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de startonderbreker van een Peugeot

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21113 door handmatig-mechanisch
Probleem met de startonderbreker van een Peugeot Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Peugeot 206 uit 2000 met een 1.6-motor. Hij lijkt vast te zitten. Hij geeft geen stroom (spanning) aan de brandstofpomp, de injectoren of de bobine. Ze zeiden dat ik hem kon starten met de sleutel, die geen afstandsbediening heeft, maar niemand kon me helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21134 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de startonderbreker op een Peugeot
Ik had hetzelfde probleem, mijn vriend, ik heb de startonderbreker gekocht en geïnstalleerd en het probleem was opgelost. Tenzij het de pomp is, zou ik hem er eerst uithalen en direct testen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21145 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de startonderbreker op een Peugeot
CONTROLEER OF ALLE CONNECTOREN VAN DE REGELEENHEID EN DE RONDE ONDER HET LUCHTFILTER ZIJN AANGESLOTEN EN IN GOEDE STAAT ZIJN. CONTROLEER OOK DE BRANDSTOFTOEVOERLEIDINGEN. SOMS KUNNEN ZE GEBARSTEN RAKEN EN DEZE SYMPTOMEN VEROORZAKEN. VEEL SUCCES.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21475 door handmatig-mechanisch
Ik heb het systeem al gecontroleerd, maar als iemand de schema's van de Peugeot 206 MP7.2 heeft en me die kan geven, zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik heb het BSI-schema nodig.