Hallo mensen, ik weet niet of er een bericht is om mezelf voor te stellen, maar hier is hij dan: ik kom uit Mexico en ik heb een Pontiac G3 1.6L 16-kleppen automaat uit 2008.
Ik heb een aantal details, deze auto heeft me toevallig veel problemen bezorgd nadat de garantie is verlopen hahaha:
Bij een koude start "ratelt", "trilt", "schokt" en stabiliseert hij zich als hij opwarmt. Af en toe gaat het Check Engine-lampje branden, ze zeggen dat het moet branden om het te scannen, toevallig brandt het nooit als ik hem naar de garage wil brengen haha. Twee van mijn bougies worden nat (waar de kabels op aansluiten), ik neem aan dat het olie is, na 3 jaar gebruik betwijfel ik ten zeerste of het de zuigerveren zijn... ze zeggen dat het de pakking zou kunnen zijn omdat mijn bougies nat worden... zo ja, hoeveel kost het om die te vervangen? Daarnaast heb ik gelezen dat het ook de kleppen kunnen zijn...
Alvast bedankt voor alle tips. Mocht je meer informatie van me nodig hebben, laat het me weten en ik zal je die geven. Met vriendelijke groet.