Zoek MDM

Bulletin

mitsubishi galant

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20756 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi Galant Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, vrienden. Ik heb al een jaar een Aglant en soms, maar niet altijd, geeft hij problemen: hij schokt bij lage toerentallen, hij slurpt ook brandstof en er komt zwarte rook uit de uitlaat door een slechte verbranding. Het vreemdste is dat het vanzelf overgaat. Ik heb hem laten uitlezen en er gebeurt niets. Ik heb ook de bougies en filters vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Kan iemand me hiermee helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20759 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mitsubishi Galant
Hallo, hoe gaat het? Vertel me eens wat meer over je auto. Sinds wanneer is het probleem ontstaan, wat is het onderhoud, wat is de motorinhoud en het bouwjaar? Uit wat je zegt, lijkt het op een probleem met de brandstoftoevoer. De zwarte rook wordt veroorzaakt door te veel brandstof. Geef me de details en ik stuur je een paar tests die je gemakkelijk met een tester kunt uitvoeren, zodat je ze zelf kunt uitsluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21009 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk, het is een 2000cc Galant Super Saloon uit 1998. Ik heb de bougies, bougiekabels en bobines vervangen, evenals de filters en de injectoren. En de olie wordt regelmatig ververst.

Ik zou je hulp waarderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21010 door handmatig-mechanisch
Geef mij wat gegevens, dan geef ik je de oplossing voor wat er met de machine gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21059 door handmatig-mechanisch
Het eerste wat u moet doen wanneer de storing optreedt, is de voertuiggegevens raadplegen en de belangrijkste componenten controleren die verantwoordelijk zijn voor het regelen van het brandstofmengsel, de temperatuursensor, de luchtstroom (MAP; Carman of luchtmassameter), de TPS en de zuurstofsensor. #1: schrijf deze op en vergelijk deze met de gegevens die u krijgt onder dezelfde temperatuuromstandigheden, maar dan op het moment dat de storing niet optreedt, omdat deze volgens uw informatie intermitterend is. Sommige van deze gegevens zullen variëren, maar vanaf dat moment kunt u aan de slag.