Zoek MDM

Bulletin

Ford F-150 mechanisch probleem met IT-probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20548 door handmatig-mechanisch
Ford F-150 mechanisch probleem met T-probleem Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een Ford F150 met een 4,2-liter motor. Er komt lucht uit het inlaatspruitstuk, maar er is geen foutcode. Hij start niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20552 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford F-150 mechanisch probleem met T-probleem
Hallo vriend, misschien heb je problemen met de brandstofpomp. Misschien levert hij niet genoeg druk en daarom krijg je schoten omdat er niet genoeg benzine in de cilinder komt. Bedankt. Ik hoop dat mijn hulp helpt. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20554 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford F-150 mechanisch probleem met T-probleem
Goedenavond, controleer zoals de vriend al zei, controleer eerst de brandstofdruk. Als die in orde is, controleer dan de voorontsteking of vonk zoals ze dat noemen. Het kan vertraagd zijn of de bougiekabel kan verkeerd om zitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20561 door handmatig-mechanisch
Hallo, allereerst, de truck is plotseling uitgevallen of oververhit geraakt (lees: een temperatuurstijging). Als u mij vertelt dat er geen foutcode is, is uw fout puur mechanisch. Het kan te wijten zijn aan defecte bougies of, erger nog, aan een verbrande inlaatklep als de truck oververhit is geraakt. Controleer ook de distributieriem.