Zoek MDM

Bulletin

1993 Jeep Cherokee 4.0 Limited versnellingsbak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20342 door handmatig-mechanisch
1993 Jeep Cherokee 4.0 Limited Gearbox Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, collega's en vrienden. Ik heb een probleem met de versnellingsbak van mijn Jeep. Het is een automatische versnellingsbak en hij schakelt niet in de P-stand wanneer hij dat wil. Mij is verteld dat de koppeling olie verbruikt, en ik dacht dat het daaraan lag. Maar mij is ook verteld dat er een filter in de versnellingsbak moet zitten, in het oliedrukcircuit van de koppeling, en als dat vastzit, werkt de koppeling niet goed. Ik kan niet vinden waar dat roetfilter zit, en ik kan ook geen handleiding vinden die me dat kan vertellen. Laten we eens kijken of we het probleem allemaal kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, collega's, en alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20401 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 1993 Jeep Cherokee 4.0 Limited Gearbox
Hallo, mlinair.
Je transmissie zou een vierversnellingsbak van het type AINSI moeten zijn. Het filter dat je zoekt, bevindt zich
in de transmissie. Als je het inspectiedeksel verwijdert, is dat het eerste wat je ziet. Ik denk dat je probleem in de versnellingspook of de gasklep zit; alles zit in de transmissie, afgedekt door het filter. Je vindt de handleiding in de sectie Chrysler-handleidingen. Succes,
Miguel

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.